παρουσιαση πατρον · πατρον · σεμιναριο ραπτικης · Ραπτικη

Nora blouse και μία νέα αρχή!

Πέρασαν σχεδόν 2 χρόνια από την τελευταία φορά που κάθισα στο πληκτρολόγιο για να γράψω ένα ποστ. Έλειψα τόσο πολύ που μέχρι και το wordpress έχει αλλάξει. Πώς θα γινόταν λοιπόν να μην έχω αλλάξει εγώ; Έχουν συμβεί πολλά αγαπημένη,-ε μου, που άλλες φορές ήταν δύσκολα και έμοιαζαν ανυπέρβλητα και άλλες φορές ήταν υπέροχα και με γέμιζαν δύναμη. Αλλά κάποια από αυτά θα σου τα πω όταν θα γράψω ένα ποστ για να γνωριστούμε ξανά 🙂 . Το μόνο που δεν άλλαξε αυτό το διάστημα, είναι η αγάπη μου για τη ραπτική και τη γνώση. Σε αυτό λοιπόν το ποστ θα σου μιλήσω για τη Nora blouse από την αγαπημένη μου Tilly and the Buttons! (πόσο χαίρομαι που επιστρέφω με Tilly! )

Πρόκειται για το πατρόν που επιλέξαμε μαζί με τη Βάλια από το ftiaxto.gr για να ξεκινήσουμε τα νέα μαθήματα ραπτικής ρούχου! Προσωπικά μου άρεσε γιατί έχει πολλές παραλλαγές από τις οποίες μπορείς να επιλέξεις και επειδή χρειάζεται ελαστικό ύφασμα, κάτι το οποίο δεν είχα την ευκαιρία μέχρι τώρα να διδάξω. Τα ελαστικά υφάσματα έχουν τις αναποδιές τους και ανεβάζουν ένα “τσικ” το επίπεδο δυσκολίας, κάτι που δίνει περισσότερο ενδιαφέρον σε ένα κατά τα άλλα πολύ απλό πατρόν, ιδανικό για αρχάριες,-ους. (έχω γράψει και ένα ποστ με μικρά μυστικά που βοηθούν στα ελαστικά υφάσματα και που μπορείς να δεις εδώ .)

Αν και η επιλογή λοιπόν έγινε με γνώμονα τη δημιουργία του σεμιναρίου, αφού έραψα τη μπλούζα ενθουσιάστηκα με την εφαρμογή της επάνω μου! Επέλεξα την κροπ εκδοχή με το ζιβάγκο και τα μακριά μανίκια σκεπτόμενη το φθινόπωρο που έρχεται. (ναι, το φθινόπωρο δεν έχει έρθει ακόμη. Θα μας επισκεφθεί στις 22 Σεπτεμβρίου με τη φθινοπωρινή ισημερία 😀 ) Η αλήθεια είναι πως επέλεξα μικρότερο νούμερο από το προτεινόμενο γιατί “χάνομαι” εύκολα στα φαρδιά ρούχα. Για να επιλέξω το νούμερο, διάβασα τις τελικές διαστάσεις στις πληροφορίες του πατρόν και αποφάσισα πόσον “αέρα” ήθελα.

Το πατρόν επίσης έχει εκδοχή με ανισόπεδα (σωστά το λέω;) το εμπρός και το πίσω, κάτι που λάτρεψα και δε γινόταν να μην επιλέξω. Αυτό το σκισιματάκι στο πλάι δίνει κάτι παραπάνω στο όλο στυλ, δε νομίζεις;

Επίσης το ζιβάγκο μπαίνει και βγαίνει πολύ εύκολα από το κεφάλι μου (και εδώ πρέπει να πω ότι έχω μεγάλο κεφάλι 🙂 ) κάτι που φοβόμουν αρκετά πριν το τελειώσω γιατί επέλεξα ένα ύφασμα χωρίς μεγάλη ελαστικότητα καθαρά από απροσεξία. Αγόρασα ένα 100% βαμβακερό ίντερλοκ από τα Πλεκτήρια Θεσσαλίας χωρίς να σκεφτώ πως δεν έχει ελαστάν. Το αποτέλεσμα είναι πως το ύφασμα δεν έχει επαναφορά και σακουλιάζει εύκολα. Έχει όμως πολύ ωραία αίσθηση στο σώμα και φυσικά υπέροχο χρώμα όπως βλέπεις. Το ήθελα μονόχρωμο για να φαίνονται καλύτερα οι ραφές του πατρόν που μου άρεσαν τόσο πολύ!

Αυτή λοιπόν ήταν η εμπειρία μου με τη Nora blouse! Αχ, είμαι ακόμη ενθουσιασμένη που γράφω αυτό το ποστ! Θα χαρώ πολύ να μου αφήσεις κάποιο σχόλιο, ακόμη και παρατήρηση, γιατί είχα καιρό να γράψω και θα ήθελα να ξέρω πώς τα πήγα. Επίσης αν ενδιαφέρεσαι να ράψουμε μαζί τη μπλούζα στο σεμινάριο δες λεπτομέρειες εδώ, θα χαρώ πολύ να σε γνωρίσω κάνοντας το αγαπημένο μας πράγμα!

Μέχρι την επόμενη φορά λοιπόν…

Καλές δημιουργίες!

acornkiss

4 thoughts on “Nora blouse και μία νέα αρχή!

  1. Πολύ χαίρομαι που σε διαβάζω ξανά! Νιώθω ότι συνταξιδευουμε ραπτικα όλα αυτά τα χρόνια και είναι υπέροχο να μοιράζεσαι με άλλους τις περιπέτειες σου!

    Liked by 2 people

  2. Πέρα από το ότι είσαι καταπληκτική δασκάλα τα γράφεις και πολύ ωραία!!!😊 Ποσο στεναχωριέμαι που δεν θα είμαι σε αυτό το σεμινάριο…
    Είναι πραγματικά πολύ ωραίο το μπλουζινι…!
    Στα επόμενα…

    Liked by 2 people

    1. Κοριτσάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ!!! Κι εμένα θα μου λείψεις πολύ! Χαίρομαι όμως που θα κάνεις κι εσύ τα δικά σου νέα ξεκινήματα! Μόλις βρεις τα πατήματά σου θα τα ξαναπούμε.Σου στέλνω φιλιά!!! ♥♥♥

      Liked by 1 person

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.